I feel ananas


I feel ananas: Sì, sono consapevole che in inglese ananas si dice pineapple, ma io essendo italiana è così che le chiamo, ananas, e quindi I feel ananas. E no, lo so, non sembra ma le foto sono state scattate in spiaggia. Dov'è la spiaggia? Davanti ai miei occhi!
La simpatica tee con ananas di H&M mi ha ispirato per creare il look che ho indossato domenica scorsa per un appuntamento che avevamo con una simpaticissima coppia che per hobby crea gioielli su misura interamente fatti a mano. Ho intenzione di dedicargli un post intero per la prossima settimana, quindi tenete d'occhio il blog se volete saperne di più!
I colori fluo e lo stile grafico della tee mi hanno subito fatto pensare ad uno stile rock e vagamente anni '80, e quindi ho abbinato la mia borsa-vinile, una giacca nera, occhiali da sole glitter e gli ankle boots di Bata.
Oggi vi scrivo velocemente, le giornate volano via e arrivo a sera con poco tempo per respirare… Cosa ne pensate, vi piace questo outfit? Un bacione! :))


I feel ananas: Yes, I am aware that in English we say pineapple to say ananas, but I'm Italian and it's how I say it, ananas, and then I feel ananas. And no, I know, it don't seems but the photos were taken at the beach. Where is the beach? In front of me!
The funny H&M tee with pineapple inspired me to create the look that I wore last Sunday for an appointment that we had with a very nice couple that for hobby creates customized jewelery made ​​entirely by hand. I'm going to dedicate a whole post about it for the next week, so keep an eye on the blog if you want to know more!
The fluocolors and graphic style of the tee immediately made me think of a 80s rock style, so then I matched my vinyl-bag, a black jacket , glitter sunglasses and Bata ankle boots.
Today I am writing quickly, the days fly away and at the end on the evening I don't even have little time to breathe... What do you think, do you like this outfit? A big kiss ! :))








I'M WEARING:

T-SHIRT, JACKET AND SUNGLASSES: H&M
JEANS: OVS
BOOTS: BATA
BAG: NO BRAND
EARRINGS: VINTAGE




0 commenti:

 

Subscribe

Follow

Like us on Facebook and Twitter