Vintage Crop-top


Vintage Crop-top: Buongiorno ladies! Oggi vi mostro un outfit che abbiamo scattato lo scorso weekend in cui, nonostante il tempo brutto, ho avuto il coraggio di indossare un crop-top corto cortissimo. 
Sono curvy, ho le mie forme generose, a mio parere distribuite bene nella mia taglia 46, e se anche non vado pazza per la mia pancia, il trend del crop-top lo adoro e mi ci vedo bene ad indossarlo. Per chi fosse curvy come me o comunque non si trova a proprio agio con la pancia che ha, può benissimo abbinare al crop-top un pantalone o una gonna a vita alta, e così non rinunciare allo sfizio di indossarne uno :). Io mi sono azzardata ad indossarlo con un paio di jeans dalla vita regular, una mini-bag di cuoio presa in un mercatino dell'usato per una sciocchezza, sandali a fratino bianchi, e un paio di orecchini vintage di sughero. Questo fine settimana io e Milo andremo a rilassarci al mare, e non torneremo prima di martedì, qui a Firenze il 24 è San Giovanni, il patrono della città, e faremo tutti ponte. Sarà probabile che scatteremo qualche foto di me... in costume :P Preparatevi (e lo farò anch'io) a vedermi in tutta la mia generosità curvy! A presto, un bacione :))


Vintage Crop-top: Goodmorning ladies! Today I show an outfit we took the next weekend and in which, despite the bad weather, I had the courage to wear a very short crop-top. I'm curvy, I have my generous curves, in my opinion well distributed in my 46 italian size, and even if I don't go crazy for my belly, I love the trend of the crop-top and how it fit on me. For those who are curvy like me or don't feel well with their belly can perfectly match the crop-top with a pair of high-waist trousers or skirt, so you don't have, in any case, to renounce to wear it :). I have dared to wear it with a pair of jeans with regular waist, a mini leather bag taken at a flea market for a little price, white sandals, and a pair of vintage cork earrings. This weekend me and Milo we'll be at the sea to relax, and we will not return before Tuesday, here in Florence on 24th is San Giovanni, the saint patron of the city, so we will have a very long weekend. For sure we'll take some pictures of me... wearing bikini :P Be prepared (and so I will) to see me in all my curvy generosity! See you soon, a big kiss :))











I'M WEARING:

CROP-TOP AND EARRINGS: VINTAGE
JEANS: OVS
BELT: PRIMARK
MINI-BAG: SECOND HAND
SANDALS: GLOBO

0 commenti:

 

Subscribe

Follow

Like us on Facebook and Twitter